1. Zálohujte svá data na zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení.
2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu iPhone-Plzeň, Slovanská 94, Plzeň, 326 00, nebo pomocí zásilkovny. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Také můžete donést zboží na jendu z naší prodejen. Před odesláním reklamace nás vždy kontaktujte.
Nebo můžete využít vrácení pomocí Zásilkovny - kód pro vrácení: 932 600 40,
6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů, o přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vám příjde inforamční e-mail.