Realizujeme opravy, mezi které patří například výměna displeje či výměna baterie, u iPhone, iPad a MacBook. Při všech těchto krocích používáme výhradně nejlepší kvalitu náhradních dílů.
Opravujeme veškeré modely iPhone, od řady 5 až po řadu 14.
každé zařízení dokážeme plně diagnostikovat, jak softwarově tak hardwarově
Záloha dat
dokážeme zálohovat data i z rozbitého zařízení, kde si jiné servisy neví rady
Složité opravy
provádíme i opravy základních desek, tak kde jiní končí, my začínáme
Autorizovaný servis
zařídíme vám i autorizovaný servis, kde není možné opravu provézt na počkání
jak probíhá servis ?
1.
Jakmile přijdete do iPhone-Plzeň, odborný technik s Vámi nejdříve probere detail závady.
2.
Vaše zařízení plně diagnostikuje a zjistí závadu i její možnou příčinu.
3.
Pak vám zavolá a sdělí Vám teoretickou cenu opravy a její délku. Doba opravy se může lišit dle závažnosti.
4.
O úspěšné opravě Vás bude informovat prostřednictvím sms, či emailu.
5.
Pokud jste zařízení odesílali, tak Vaše žařízení pošleme zpět na uvedenou adresu.
Osobně na prodejně
Je náš servis ve vaší blízkosti? Přijďte s Vaším Apple zařízením na opravu do našeho servisu iPhone-Plzeň. Naši kvalifikovaní technici si zařízení rádi od Vás převezmou a poskytnou Vám všechny detaily týkající se opravy.
Zásilkovnou
Nemůžete se u nás navštívit osobně ?
Zašlete své Apple zařízení k nám do servisu zdarma pomocí Zásilkovny.
Stačí vyplnit online formulář, kde naleznete i pokyny pro odeslání.
Express
Text připravujeme
Kolik času zabere výměna baterky nebo displeje u iPhone ?
Obvyklé opravy jako je třeba baterie, výměna displeje nebo čištění, zvládneme do hodiny.
Jaký je rozdíl bez autorizovanou a neutorizovanou výměnou
Neautorizovaná výměna je levnější a mnohdy i rychlejší. V případě výměny baterie, displeje, zadního a předního fotoaparátu, vám systém vždy vypíše informativní upozornění že nově instalovaný díl nemusí být originální a to i v případě když se dá originální díl.
Autorizované výměny jsou mnohdy i velmi dražší a časově zdlouhavější.
Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou ?
Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uzná v záručních podmínkách.
Nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.
Jak dlouho potrvá oprava základní desky
Doba opravy základní desky souvisí s jejím poškozením. Některé opravy jsou velmi náročné a u některý čekáme na náhradní díly. Obvykle však opravu zvládneme nejdéle do 14 dnů.
Nejsem z Plzně, můžu si u vás objednat opravu ?
Opravu si můžete objednat online a zařízení poslat Zásilkovnou nebo DHL express (pokud jste mimo ČR) a PPL
iPhone Plzen, jak ho znáte
Cookies jsou malé, ale důležité soubory ve vašem prohlížeči, díky kterým poznáme, že jste to vy. Aby vše fungovalo správně a dle vašich preferencí, potřebujeme váš souhlas se zpracováním těchto souborů. A my se na oplátku budeme snažit ušetřit vás zbytečného klikání a zobrazování reklam na věci, které vás nezajímají. Projděte si cookies a podmínky jejich užívání.